تالار گفتگو انجمن معتادان گمنام ایران

نسخه‌ی کامل: اگر تجربه خدمت در این قسمت دارید لطفا با دیگر همدردان به اشتراک بگذارید.
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام
پس از لغزش با دفترچه آدرس جلسات توانستم به جلسات وصل بشوم.اکثرا اعضاء که دفترچه را می گیرند مانند یک کمک کننده به بهبودی و انتخاب جلسه جدید به آن نگاه می کنند.به روز بودن این دفترچه خیلی مهم است.اطلاعات درون دفترچه کامل باشد.فرمت.ساعت و ادرس به صورت دقیق باشد تا عضو بتواند دسترسی کامل برای انتخاب جلسه مورد دلخواه خود داشته باشد.الان هم که در تدارک چاپ دفترچه جدید بدلیل باز شدن جلسات هستیم این موارد را در نظر گرفته ایم.باشد که بدست دوست همدردی برسد و دسترسی به مواد را قطع کند.
خدمات موثرتر به واسطه برنامه‌ریزی:

توانایی در برقراری ارتباطات موثر، از قابلیت‌های بسیار ارزشمند برای خدمات انجمن معتادان گمنام است. اختلال ارتباطات به چند طریق می‌تواند روی توانایی ما برای رساندن پیام بهبودی اثر منفی بگذارد. ما با برنامه‌ریزی می‌توانیم راه حل‌هایی را بیابیم که منجر به بهتر شدن خدمات ما خواهند شد.
مثلاً، دفترچه آدرس جلسات بطور ادواری به‌روز می‌شود. اگر نماینده بین گروه از نحوه انتقال اطلاعات به مسئول چاپ دفترچه یا به‌روز نمودن اطلاعات مندرج در وب سایت، آگاهی نداشته باشد، آدرس و زمان جلسات به‌روز نیست و احتمالاً نادرست خواهد بود‌ در نتیجه، تازه‌واردها قادر به پیدا کردن جلسات نبوده و مراکز درمانی محلی قادر به بردن معتادان به جلسات مربوطه نخواهند شد که در اینصورت ما در رساندن پیام موفق نبوده و شکست خورده‌ایم.
یک راه‌حل مناسب ممکن است ایجاد یک فرم باشد که نماینده بین گروه بتواند با تکمیل نمودن آن، اطلاعات به‌روز در مورد جلسات گروه خودرا به ناحیه انتقال دهد. اینکار می‌تواند از طریق اینترنت و با فرستادن ای-میل (در صورت فراهم شدن آدرس ای-میل) و یا از طریق بدنه خدماتی انجام شود. اگر این فرم بطور مرتب بین گروهها توزیع شود و آخرین مهلت برای چاپ دفترچه آدرس جلسات اطلاع رسانی گردد و در عین‌حال مهلت مناسبی برای تکمیل و ارسال فرم مربوطه به گروهها داده شود، می‌توان از به روز بودن اطلاعات جلسات، هم در دفترچه آدرس جلسات و هم در وب سایت، اطمینان حاصل نمود. برنامه‌ریزی به شناسایی چنین مشکلی (یعنی: وجود اطلاعات نادرست در دفترچه آدرس جلسات) کمک کرده و راهکارهایی را که منجر به حل آن می‌شود، پیشنهاد می‌کند.

"جزوه مبانی برنامه ریزی"

یک پیشنهاد که در دفترچه آدرس جلسات ناحیه ها و تک‌برگی کمیته‌های شهری و کارت ویزیت و گزارشات ماهیانه کمیته های آدرس جلسات ناحیه و کمیته‌های شهری این لینک‌ها قید شود، فوائد این کار،آشنایی اعضا با راه های پیدا کردن تلفن های ماندگار آدرس جلسات و گروه هایی است که با ساختار خدماتی ارتباط و جلسات رسمی انجمن محسوب می شوند.


وب‌سایت رسمی انجمن معتادان گمنام ایران:

https://na-iran.org


نرم‌افزار جلسات معتادان گمنام ایران:

https://meeting.na-iran.org


خطوط تلفنی آدرس جلسات نواحی ایران:

https://Phone.na-iran.org