۱۳۹۹/۴/۱۴، ۰۴:۳۲ صبح
بله هميشه خودم بار تمام مسئوليت ها رو به دوش ميكشم و اين خيلي بده يه جاهايي واقعا كم ميارم و باز هم همون كارو انجام ميدم و از
كسي تو كارام كمك نميگيرم
اين قسمت بر عكس قسمت اول در رابطه با قسمتهايي گوشزد ميكنه كه براي سبك تر شدن وظايف و از فشردگي درآمدن كارها بهتره ديگران
را نيز شريك كنم تا هر كاري به بهترين شكل ممكن انجام شود .مثا در خانواده اگر بخواهم تمام امورات خريد رو به تنهايي انجام بدهم باعث
ميشود كل وقتم به اين امر اختصاص پيدا كند و به بعضي كارها برسم و به بعضي نرسم مثل اينكه همزمام بايد نونبخرم وبچه رو مدرسه ببرم
و دنبال وام هم باشم .... آنوقت كدام را بايد انجام بدهم؟ خب پس وظايف رو تقسيمميكنم و سهم خودم را انجام ميدهم
يا مثا توي فضاي كاري بر فرض من رييس يك شركت هستم و بخاطر اين مسئوليتم بايد به بهترين شكل سعي در اداره شركت داشته باشم
پس بيام هم كار حسابداري را انجام بدهم هم كار اداري و همكار بايگاني و هم كار حقوقي ... ميشود ؟ اينجاست كه بايد وظايف را تقسيم كنم
و محدوده را تعريف كنم تا همه امورات بدرستي انجام شود
كسي تو كارام كمك نميگيرم
اين قسمت بر عكس قسمت اول در رابطه با قسمتهايي گوشزد ميكنه كه براي سبك تر شدن وظايف و از فشردگي درآمدن كارها بهتره ديگران
را نيز شريك كنم تا هر كاري به بهترين شكل ممكن انجام شود .مثا در خانواده اگر بخواهم تمام امورات خريد رو به تنهايي انجام بدهم باعث
ميشود كل وقتم به اين امر اختصاص پيدا كند و به بعضي كارها برسم و به بعضي نرسم مثل اينكه همزمام بايد نونبخرم وبچه رو مدرسه ببرم
و دنبال وام هم باشم .... آنوقت كدام را بايد انجام بدهم؟ خب پس وظايف رو تقسيمميكنم و سهم خودم را انجام ميدهم
يا مثا توي فضاي كاري بر فرض من رييس يك شركت هستم و بخاطر اين مسئوليتم بايد به بهترين شكل سعي در اداره شركت داشته باشم
پس بيام هم كار حسابداري را انجام بدهم هم كار اداري و همكار بايگاني و هم كار حقوقي ... ميشود ؟ اينجاست كه بايد وظايف را تقسيم كنم
و محدوده را تعريف كنم تا همه امورات بدرستي انجام شود