۱۴۰۰/۸/۱۰، ۰۳:۴۶ عصر
اعضایی که مقاطع پاکی و تجارب خدماتی مورد نیاز را دارا بوده، بدون توجه به درگیر بودن ایشان در این فرآیند، اغلب برای اینگونه تلاشها بسیار مناسب هستند. اینگونه اعضا میتوانند منابع با ارزشی باشند. ما حتی ممکن است بتوانیم یک هدف و یا برنامه اقدام برای جذب اعضای با تجربه، را شناسایی کنیم. مثلاً، به این نتیجه برسیم که علت کمبود خدمتگزاران مورد اعتماد برای خدمت H&I ممکن است با اساسنامه مرتبط باشد. ما میتوانیم بپرسیم: چرا اعضایی که سالهای زیادی تجربه دارند باید در جلسات ماهانه H&I شرکت کنند؟ آیا حضور در یک کمیته خدماتی شایستگی ایشان را برای گردانندگی یک پانل افزایش میدهد؟ به منظور تلاش برای بازگرداندن اعضای با تجربه به خدمت، ممکن است احتیاج باشد ما اساسنامه مورد تایید کمیته، یعنی آنطور که یک خدمت خاص همیشه انجام میشده، را بازنگری کنیم. برنامهریزی ممکن است نشان دهد که برای جذب مجدد اعضای با تجربه به خدمت، به انعطاف نیاز داریم.
"جزوه مبانی برنامهریزی"
"جزوه مبانی برنامهریزی"