امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اصول بنیادي روابط عمومی روابط عمومی و خطوط تلفنی
#2
این فصل، طرح کلی روشهایی را ارائه می دهد که توسط آن یک ناحیه قادر به ارزیابی منابع خود شده، یک سرویس دهنده خط تلفنی را انتخاب کرده، داوطلبان خدمت در خطوط تلفنی را آموزش داده و آماده کند و هماهنگی خدمات را به گونه اي انجام دهد که باعث موفقیت آمیز شدن هرچه بیشتر خطوط تلفنی محلی شود. 
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، حـمـیـد ، حوریا ___Bu


پیام‌های داخل این موضوع
RE: اصول بنیادي روابط عمومی روابط عمومی و خطوط تلفنی - توسط امیر عباس.ک - ۱۳۹۹/۵/۱۱، ۰۵:۰۰ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان