امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
4. تلاش های خدماتی ما چگونه به نیازها و خواسته های گروه هایی که به آنها خدمت می کنیم،
#3
(۱۳۹۸/۱۱/۲، ۰۵:۴۲ عصر)admin.a نوشته است: 4. تلاش های خدماتی ما چگونه به نیازها و خواسته های گروه هایی که به آنها خدمت می کنیم، ارج می گذارند؟ بدنه های خدماتی ما چگونه اطمینان حاصل می کنند که اقداماتشان عکس‌العملی است نسبت به نیازهای انجمن محلی؟ فروتنی چگونه کمک می‌کند تا موثر خدمت کنیم؟
تلاشهای خدماتی از طریق
عاقل بودن در حین خدمت
رابطین گروهها
ترازنامه های گروه
ترازنامه های سطوح مختلف خدماتی
و پروژه های خدماتی تایید شده
سمت و سو داده میشوند
واز این طریق میتوان مطمئن شد به خواسته گروهها احترام گذاشته میشود


بدنۀ خدماتی مان چطور اطمینان حاصل می کند تصمیمات و اعمالمان جوابگوی نیازهای محلی مان هستند؟

از طریق نظر خواهی از گروهها
 درخواست ایده و ارائه گزارش
گرفتن بازخورد از اعضا و رابطین
گرفتن ترازنامه های خدماتی

داشتنِ فروتنی چگونه به ما کمک می کند به طوری مؤثر خدمت کنیم؟

فروتنی از طریق شناسایی منابع موجود(پول،ایده،نفر)
گرفتن تجربه از سطوح دیگر
درخواست کمک از دیگر اعضا و
خدمتگذاران سابق
انجام شرح وظایف
️رعایت همسانی و برابری
فروتنی در ارائه خدمات و طلبکار نبودن
پرورش خدمتگذار در کنار خود با رعایت اصل برابری
دیدن منافع کلی و️پذیرش همدردان
اقرار به نیاز کمک هنگام اشتباه کردن
مشورت کردن
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
RE: 4. تلاش های خدماتی ما چگونه به نیازها و خواسته های گروه هایی که به آنها خدمت می کنیم، - توسط Essi.toobchi - ۱۳۹۹/۴/۱۹، ۰۹:۳۰ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان