۱۳۹۹/۱۰/۲۹، ۰۵:۵۹ عصر
وقتی ما یک خدمتگزار مورد اعتماد را انتخاب میکنیم، در مسئولیت کارهایی که آن خدمتگزار مورد اعتماد انجام میدهد شریک هستیم. هیاتهای خدماتی ما باید نسبت به ارزیابی صادقانه اعضایی که برای رهبری برمیگزینند تمایل داشته باشند و اسباب کار و نیازهای آنان را برای موفقیت در وظایفشان تامین کنند. یکی از تدابیر مطلوب در آغاز کار، توجیه و آموزش خدمتگزاران است. ما باید هر جا که ممکن بود، برای تعلیم اعضا در قالب سمتهای آموزشی مثل دستیاری یا پستهای علیالبدال تلاش کنیم، تا فرصت آموزش ضمن خدمت ایجاد شود. ما گاهی چنین امکانی را نادیده میگیریم و صرفاً از علیالبدلها میخواهیم آمادگی داشته باشند تا در هنگام غیبت خدمتگزار اصلی، بجای او حاضر شوند، و به این ترتیب فرصت ارزشمند افزایش آگاهی و آموزش چنین اعضایی را از دست میدهیم.
?"جزوه اصول و رهبری در خدمات NA"
?"جزوه اصول و رهبری در خدمات NA"