امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
6-چند نمونه از ارتباطات موثردرخدمت رامثال بزنید؟چگونه میتوان ارتباطات راجالب وقابل در
#1
6چند نمونه از ارتباطات موثردرخدمت رامثال بزنید؟چگونه میتوان ارتباطات راجالب وقابل درک نمود؟خدمت درNA به من چه چیزدرمورد گوش دادن یادداده است؟
پاسخ
#2
هرکدام ازمابایددرNAتاثیرگذارباشیم برای حفظ وبقای NAمفیدباشیم ایده بدهیم.اگرمادرNAموثرنباشیم انسان نیستیم.خدمت یکی ازارکان بهبودی است من بایدعضومفیدوسازنده درNAباشم ایده بدهم فکرکنم برایNA.باهمه ارتباط داشته باشیم ازانها سوال وجواب داشته باشیم من یادگرفتم به نظرات وپیشنهادات تازه واردین  اعضای قدیمی باتجربه گوش بدهم.
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر11 ، حـمـیـد ، آریا داریوش
#3
سلام
همکار در گروه با منشی جلسه-کمک به انجام خدمت در کمیته های فرعی-اعلام آمادگی در خدمت کردن--تماس داشتن مستمر-تبادل تجربه.
گوش دادن به تازه وارد-گوش دادن به صدای مخالف و کمک کردن به درک مسئاله.
 
پاسخ
 سپاس شده توسط حـمـیـد ، آریا داریوش
#4
درود بر شما 
همکاری با خدمت گزاران . شنیدن انتقادات و پیشنهادات در راستای خدمت .
در نظر گرفتن شرایط ک ب انجمن لطمه وارد نشود در دسترس‌ بودن برای همکاری با خدمت گزاران .تک روی نکردن در خدمت . عضو شدن در کمیته‌ای فرعی. 
گوش دادن ب تمام نظرات ب من یاد داده ک بتوانم بهترین تصمیم را در مورد مسائل مربوط ب خدمت را ب نحو احنسنت انجام دهم
پاسخ
 سپاس شده توسط آریا داریوش
#5
سلام
-چند نمونه از ارتباطات موثردرخدمت رامثال بزنید؟
==تماس با خدمتگزاران گروه-دیدار با مسئولین کمیته ها و شرکت در کمیته های شهری
-چگونه می توان ارتباطات راجالب وقابل درک نمود؟= با کمک بهبودی شخصی ونیز استفاده از بیانی ساده وپرهیز از نصیحت کردن.
-خدمت درNA به من چه چیزدرمورد گوش دادن یاد داده است؟==سکوت کردن وگوش دادن وفکر کردن قبل از هر حرف زدن.
پاسخ
 سپاس شده توسط آریا داریوش
#6
سلام

=تماس تلفنی با خدمتگذاران به صورت متناوب
=شرکت در جلسات درون کمیته ای
=دعوت به عنوان سخنران یا گرداننده جلسات
=سوال از نیازها ویا برنامه های کمیته...
پاسخ
 سپاس شده توسط آریا داریوش


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان