امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 6-ایا با کسانی که به انهاخدمت می کنیم ارتباط قابل فهم رکی داریم؟
#1
سوال 6-ایا با کسانی که به انهاخدمت می کنیم ارتباط قابل فهم رکی داریم؟
پاسخ
 سپاس شده توسط حـمـیـد
#2
زیربنای یک خدمت صادقانه ارتباطات به عنوان یک خدمتگزار است و شفافیت ونحوه خدمتی بادرک یکی از اصول
تعهد به خدمت است یک خدمتگزار برای پیشبرد هدف خدمتاتی نیاز است شنیدن وسنجش اصولی بر مبنای بیانات اعضا
نسبت به خدمت خود دارد
لزوما كاركرد قدمها در بكارگیري أصول سنتها برأي هر عضو نشانگر إیمان و اعتماد به خداوند است ودر حین خدمت و
ارتباط است كه مفهوم خدمت كردن و اجراي سنتها را بهتر مي توانیم درك كنیم
یكي إز ویژگي هاي خوداتكایي در خدمات ارتباط مؤثر ، همكاري و مشورت مي باشد و حتما باید در حیطه شرح وظائف
خدمتي باشد
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر11 ، حـمـیـد
#3
سلام

 بله
--ارتباط باید بتواند مطلبی را که می خواهیم انتقال دهد اگر من از اصول انجمن به درستی تبعیت نمایم می توانم این ارتباط را صریح وقابل درک نمایم...
پاسخ
 سپاس شده توسط آریا داریوش ، حـمـیـد


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان