امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 6-ایا با کسانی که به انهاخدمت می کنیم ارتباط قابل فهم رکی داریم؟
#2
زیربنای یک خدمت صادقانه ارتباطات به عنوان یک خدمتگزار است و شفافیت ونحوه خدمتی بادرک یکی از اصول
تعهد به خدمت است یک خدمتگزار برای پیشبرد هدف خدمتاتی نیاز است شنیدن وسنجش اصولی بر مبنای بیانات اعضا
نسبت به خدمت خود دارد
لزوما كاركرد قدمها در بكارگیري أصول سنتها برأي هر عضو نشانگر إیمان و اعتماد به خداوند است ودر حین خدمت و
ارتباط است كه مفهوم خدمت كردن و اجراي سنتها را بهتر مي توانیم درك كنیم
یكي إز ویژگي هاي خوداتكایي در خدمات ارتباط مؤثر ، همكاري و مشورت مي باشد و حتما باید در حیطه شرح وظائف
خدمتي باشد
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر11 ، حـمـیـد


پیام‌های داخل این موضوع
RE: سوال 6-ایا با کسانی که به انهاخدمت می کنیم ارتباط قابل فهم رکی داریم؟ - توسط sepher1877 - ۱۳۹۹/۴/۱۳، ۰۶:۰۱ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان