۱۳۹۹/۶/۴، ۰۳:۱۵ صبح
فعاليت هاي خدماتی ما اغلب فرصت هايی را ايجاد می كنند تا بتوانيم اين اصول را برای موانع به ظاهر غير قابل عبور به كار گيريم. برای دستيابی به راه حل های ممكن با روشن بينی می توانيم با اين چالش ها روبرو شويم. براي مثال: ممكن است خود را در موقعيتی بيابيم كه دو كميته ی فرعی مختلف با يك مركز تأديبی همكاری متقابل دارند ؛ هر كميته ی فرعی ممكن است با افراد مختلفی در آن مركز در تماس باشند. آنچه كه در يك چنين موقعيتی لازم است ، يك ارتباط خوب بين كميته های فرعی است. روابط عمومی ما هنگامی تقويت می شود كه بتوانيم اصول را تمرين كرده ، با يكديگر همكاری نموده و يكديگر را مطلع نگه داريم