امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اصول اساسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و آماده سازي براي روابط متقابل با جامعه
#1
اصول اساسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و آماده سازي براي روابط متقابل با جامعه
روابط قوي داراي تداوم است.
پاسخ
 سپاس شده توسط مهدی1 ، حـمـیـد ، ناظر9
#2
بنا نهادن مجموعه ي مشترکی از اصول می تواند به خدمتگزاران مورداعتماد کمک کرده تا بیاموزند چگونه با مخاطبان جامعه ي خود ارتباط متقابل داشته باشند. ارزش هاي مشترك مانند قابلیت اعتماد و احترام می تواند ما را به سوي فعالیت هاي روابط عمومی یکپارچه تر راهنمایی کند. ارزش ها و نقطه نظرات زیر می تواند هم براي خدمتگزاران مورد اعتماد که در آینده براي انجام وظایف خاصی از روابط عمومی آموزش خواهند دید و هم براي اعضاي کمیته ي در حال همکاري و یا مشارکت در طرح هاي روابط عمومی مفید باشد. 
پاسخ
 سپاس شده توسط حـمـیـد ، مهدی1 ، admin.a ، ناظر9
#3
درون یک سازمان با چه کسی تماس می گیریم ؟

وقتی ما مخاطب خود را بررسی نمودیم از وجود بهترین فرد برای تماس در آن سازمان آگاهی می یابیم. ابتدا در نظر می گیریم که آیا اعضایی از NA وجود دارند که در ارتباط با این سازمان تجربه داشته باشند؟ ممکن است این اعضای NA بدانند که با چه کسی باید تماس بگیریم و این که بهترین روش تماس تلفنی ، ارسال ایمیل یا نوشتن یک نامه است. همچنین عضوی که در ارتباط با یک سازمان تجربه دارد ، ممکن است بتواند ما را به رابط مناسب در آن سازمان معرفی نماید.
همچنین می توانیم روش هایی را بیابیم که از طریق آنها تصمیم گیرندگان سازمان را مشخص کرده و به این ترتیب در آن سازمان بهترین افراد را برای برقراری ارتباط بشناسیم. ما بررسی می کنیم که رابط منتخب ما خود تصمیم گیرنده است یا خیر و آیا ما دوستان دیگری (بجز رابط اولیه) درون سازمان داریم یا خیر؟ همین طور ما می خواهیم از مسئولیت های فردی افراد درون سازمان آگاهی پیدا کنیم. این ممکن است دشوار به نظر آید اما این برنامه ریزی اغلب می تواند خیلی مهم تر از خود ارتباط باشد. آماده سازی مدبرانه به ایجاد روابط کمک کرده و فعالیت های ما را برای دسترسی به معتادان ، مؤثرتر می سازد.

در قسمتی از قدم دوازدهم گفته شده ”با بیداری روحانی“ هر یک از ما ”سعی کردیم که این پیام را به معتادان دیگر برسانیم“ سعی و کوشش ما در کل خدمات نیز از این بنیان روحانی سرچشمه می گیرد. با تجربه کردن نتایج این برنامه در زندگی خودمان ، ما گرد هم می آییم تا پیام بهبودی را خیلی بیشتر از آنچه هر یک به تنهایی می توانیم ، بسط دهیم.

دوازده مفهوم خدماتی NA


کتابچه اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام فصل چهارم
پاسخ
 سپاس شده توسط حـمـیـد ، ناظر10 ، admin.a ، ناظر9
#4

برقراري ارتباط قدرتمند می سازد. اصـولی که در این فصل مطرح شـده از قدم ها ، سنت ها و مفاهیم NA برگرفته شده است. بدیهی است که در ارتباط مان با عموم ، قدم ها ، سنت ها، و مفاهیم به نوعی تأثیرگذار هستند. ما به سادگی اصولی را که به نظر می رسد به گونه اي خاص با خدمات روابط عمومی مان مرتبط هستند را مشخص کرده ایم. اصول زیر بنایی تمام فعالیت هاي خدماتی در هدف اصلی گروه می باشد که توسط سنت پنجم ما توصیف شده است. همان طور که مطالب سنت پنجم در کتاب چگونگی عملکرد بیان می کند: رساندن پیام NA براي بقاي انجمن آنقدر اهمیت دارد که آن را هدف اصلی مان می نامیم . ما براي به انجام رساندن هدف اصلی خود طبق اصول NA تلاش می کنیم.  
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر10 ، admin.a ، ناظر9 ، حـمـیـد
#5
 روابط قوي داراي تداوم است. یک رابطه ي مداوم شامل گفتگوي متقابل و منطقی است. اگر تصمیم گرفتیم که الویت ما ایجاد رابطه با یک سازمان محلی است که به معتادان کمک می کند بنابراین پس ازمعرفی اولیه ، ما به تماس خود با آن سازمان ادامه می دهیم. ما بعد از جلسه ي معرفی اطلاعات دقیقی ازNA در اختیار آنها قرار داده و به آن سازمان راه هاي معتبر جهت تماس با اعضاي اجتماع محلی NA ارائه می دهیم.


(((فصل چهارم)))
پاسخ
 سپاس شده توسط admin.a ، ناظر9 ، حـمـیـد


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان