امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اصول مهم روابط عمومی و اطلاع رسانی و رسانه ها
#1
اصول مهم روابط عمومی و اطلاع رسانی و رسانه ها
برخی اوقات افراد غیر معتاد می توانند به ما جهت حفظ گمنامی مان در رسانه هاي جمعی به عنوان معتاد در حال بهبودي کمک نماید.
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، حـمـیـد
#2
روابط قوي داراي تداوم است. یک رابطه ي مداوم شامل گفتگوي متقابل و منطقی است. اگر تصمیم گرفتیم که الویت ما ایجاد رابطه با یک سازمان محلی است که به معتادان کمک می کند بنابراین پس از معرفی اولیه ، ما به تماس خود با آن سازمان ادامه می دهیم. ما بعد از جلسه ي معرفی اطلاعات دقیقی از NA در اختیار آنها قرار داده و به آن سازمان راه هاي معتبر جهت تماس با اعضاي اجتماع محلی NA ارائه می دهیم.  
پاسخ
 سپاس شده توسط مرجان ، ناظر2 ، ناظر9 ، حـمـیـد
#3
مثال اگر از ما درخواست شده تا در یک مصاحبه ي رادیویی راجع به بهبودي در NA شرکت کنیم ، اکیداً به ما توصیه می شود تا از اعضاي با تجربه NA در جامعه خدماتی خود کمک گرفته ؛ گفتگو و برنامه ریزي کنیم و مراسم معارفه را با اعضاي کمیته تمرین نموده و معرفی معتادان گمنام را با همراهی عضو دیگري انجام می دهیم. 
پاسخ
 سپاس شده توسط مرجان ، ناظر2 ، ناظر9 ، حـمـیـد
#4
رسانه هاي چاپی در این مبحث شامل روزنامه ها ، مجلات محلی ، پوسترها ، تبلیغات محیطی ، اخبار یا سرمقاله و نقطه نظرات می شوند. رسانه هاي پخش برنامه شامل اعلامیه هاي خدمات عمومی ، رادیو ، تلویزیون ( از جمله تلویزیون کابلی ) و سینما می شوند.
پیش از شروع فعالیت هاي جدید روابط عمومی سوالاتی که در بخش برنامه ریزي و آمادگی مطرح می شود ،می تواند به عنوان قسمتی از فرآیند تهیه ي ترازنامه ي کمیته ي خدماتی ناحیه (که جزییات آن در فصل سوم شرح داده شده) محسوب شوند.


__فصل پنجم__
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر2 ، ناظر9 ، حـمـیـد


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان