امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اصول بنیادي روابط عمومی روابط عمومی و خطوط تلفنی
#1
اصول بنیادي روابط عمومی روابط عمومی و خطوط تلفنی
اولین تعامل یک فرد با معتادان گمنام باشد. اینگونه تماسها حیاتی بوده و NA ممکن است که یک تماس با خط تلفنی
ایجاد می کنند. لازم است که نحوة پاسخ NA تفاوت عمده اي را در راهیابی یا عدم راهیابی یک معتاد به جلسات
گویی به یک تماس تلفنی، به گونه اي باشد که اهمیت ما به شخص تماس گیرنده را براي وي تداعی کند. ما می توانیم
داوطلبان را به استفاده از تمام تجارب شخصی و همه آگاهی هاي روابط عمومی خود در راستاي انجام این فرصت مهم
خدماتی، تشویق کنیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، حـمـیـد ، حوریا ___Bu
#2
این فصل، طرح کلی روشهایی را ارائه می دهد که توسط آن یک ناحیه قادر به ارزیابی منابع خود شده، یک سرویس دهنده خط تلفنی را انتخاب کرده، داوطلبان خدمت در خطوط تلفنی را آموزش داده و آماده کند و هماهنگی خدمات را به گونه اي انجام دهد که باعث موفقیت آمیز شدن هرچه بیشتر خطوط تلفنی محلی شود. 
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، حـمـیـد ، حوریا ___Bu
#3


1-چگونه می توان از خطوط تلفن در جهت همکاري با سازمانهاي خارجی مختلف (از جمله سرویس دهنده خط تلفنی، سازمانی که معتادان را به ما ارجاع می دهد، سازمانهاي عمومی دیگر در اجتماع، و غیره) استفاده نمود؟
2-جهت اطمینان از عملکرد مداوم خط تلفنی، کمیته ها و گروهها چه فعالیتهایی را در قالب همکاري می توانند ارائه دهند؟

(خطوط تلفنی فصل 9))
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، حـمـیـد ، حوریا ___Bu


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان