۱۳۹۸/۱۰/۲۸، ۰۱:۳۵ عصر
سوال ۵ : آیا هیچ گاه متوجه شده ایم که خدمات ما نیاز به سازمان یافتگی بیشتر دارد یا بر عکس تلاشهای خدماتی ما بیش از حد ساختاری و سازمان یافته است؟
سوال ۵ : آیا هیچ گاه متوجه شده ایم که خدمات ما نیاز به سازمان یافتگی بیشتر دارد یا بر
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۸، ۰۱:۳۵ عصر
سوال ۵ : آیا هیچ گاه متوجه شده ایم که خدمات ما نیاز به سازمان یافتگی بیشتر دارد یا بر عکس تلاشهای خدماتی ما بیش از حد ساختاری و سازمان یافته است؟
۱۳۹۹/۴/۱۱، ۱۰:۴۸ صبح
بله - نیاز به سازمان یافتگی بیشتری دارد - بعنوان مثال : کمیته های اطلاع رسانی در بعضی جاها خلل خدمتی دارند . چون که ما از نظر مرزبندی جغرافیایی نیاز به سازماندهی بیشتری داریم . بعضی از مناطق شهرداری با چند کمیته شهری تداخل دارند - خیر
۱۳۹۹/۴/۱۴، ۱۰:۳۶ صبح
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۳۹۹/۴/۱۴، ۱۰:۳۷ صبح، توسط sepher1877.)
اين احساس ممكنه در خدمات به وجود بياد بر حسب عجول بودن و سريع به نتيجه رسيدن وقتي اصل روحاني ارتباطات خدماتي از قبيل
صبر پذيرش توجه به همه عقايد مسول بودن تعهد پذيري و دردنهايت پاسخگويي را به اجرا ميگذاريم متوجه شهامت در بكاري اين سنت ميشويم تا بهتر اصل روحاني پذيرش و حوصله صداقت را در موثربودن ارتباطاتمون بكار گيريم پاسخگو باشيم و از خودمحوري و تك تازي و طبقه بندي كردن دوري كنيم به طور دايم در ارتباط با سنت ها باشيم قدم ها سنت ها و مفاهيم ما همگي طبق يك سازمان دهي خواص تدوين و طراحي شده سازمان دهي نشدن مفهومش بي بدوباري و يا بي نظمي نيست ما تمام تاش خود را در خدمات به كار ميگيريم كه مرشد و يا رييس و مرئوس نداشته باشيم اما اين بدان معني نيست كه خدمات ما بي نظم باشد ما طبق يك سري شرايط و وظايف خدمات خود را ساماندهي ميكنيم و اين ساماندهي خود يك جاذبه است |
|