امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال ۴ : بدنه خدماتی شما چه نقشی در کمک به گروه هایی که با مسائل خارجی مشکل دارند بر
#1
سوال ۴ : بدنه خدماتی شما چه نقشی در کمک به گروه هایی که با مسائل خارجی مشکل دارند بر عهده می‌گیرد؟ چه کارهایی جهت حمایت از گروه هایی که چنین چالشی دارند می‌توانید انجام دهید؟
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر11 ، ناظر6 ، ناظر9
#2
پیگیری مشکلات گروه ها و استفاده و انتقال تجارب گروه های دیگر به گروهی که دچار مشکل شده است - پیش بینی مشکلاتی که به واسطه خدمات ما در گروه هايمان به وجود می آید و برطرف کردن آنها به همکاری با نمایندگان گروه ها و راهنمایی آنها . و بررسی نوع خدمات موثری که بدنه خدماتی ما در جهت برطرف کرن مشکلات گروه ها دارد به طور مثال : کمیته اطلاع رسانی مکانی جهت برگزاری جلسات در اختیار گروه ها می گذارد که کمتر دچار مشکل در مجاورت گروه ها گردد .مثال : کمیته کارگاه ها جهت آشنایی روبرو شدن با مسائل خارجی گروه ها برای نمایندگان و خدمتگزاران کارگاه هایی برگزاری می نماید در گروه روزهای آموزش برگزار می نمائیم ارائه اطلاعیه به گروه ها در مورد مشکلات روز انجمن - ارتباط با مسئولین و شفاف سازی که رفتار یک عضو با گروه را به کل انجمن تعميم ندهند Heart Heart Heart
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر6 ، ناظر9
#3
در جلسات فقط در مورد بیماری اعتیاد مشارکت میکنیم در راستای ارزش در مانی کمک یک معتاد به معتاد دیگر و فقط به اتحاد گروه ( سنت  )2و
رساندن پیام (سنت  )5فکر میکنیم و فقط در مورد تجربه خود مشارکت میکنیم چرا که ما باید دور اندیش باشیم و اصل بی طرفی در بهبودی ما مشهود
باشد چرا که با رعایت نکردن سنت  21ممکن است معتاد در حال عذاب قبل از شنیدن پیام ما از درد اعتیاد بمیرد.
تمرکز بر حفظ اتحاد وهمدلی و همسانی و منافع مشترک ورساندن پیام به معتادی که درعذاب است و تمرکز بر بهبودی وپاک ماندن ازطریق مشارکت
سالم میتواند بما کمک کند تا دچارچالش نشویم.بهترین ابزار برای مقابله با چنین مشکات ، آموزش تیم اطاع رسانان، حضور در جامعه ، اطاع رسانی به
مراکز دولتی، سیاسی، مذهبی، درمانی و درکل جامعه، برگزاری جلسات پانل ، معارفه ، جلسات باز ، شرکت در جلسات تشکل های مردم نهاد، همایش ها
و گردهمایی ها.
کارگاه های آموزشی برای تیم اطاع رسانی ، ماکت های سوال و جواب وآشنایی با چپتر ها (فصل های روابط عمومی) میتونه بهمون کمک کنه
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر11 ، ناظر6 ، ناظر9
#4
سلام

معمولا اگر گروه تمایل داشته باشد می تواند از خدمتگزاران مورد اعتماد خود درخواست کمک و راهنمایی کند بدنه خدماتی می تواند با برگزاری کارگاه و یا آموزش و آگاه کردن اعضاء گروه به پیامد چنین مسائلی بهترین راه را برای گروه به جهت در گیر نشدن در این مسائل انجام دهد.
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، ناظر10
#5
 سلام

خدمات برای رفع نگرانی و دغدغه گروه ها بوجود امده است-
در کمیته اموزشی می توان توضیح وپاسخ سوالاتی که از گرو ها می شود را به صورت آموزش انجام دهد.
در قسمتی دیگر از خدمات با اطلاع رسانی به موقع وممتد بهتر انجمن معرفی می شود...
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان