۱۳۹۸/۱۲/۷، ۰۸:۲۹ عصر
راهنما می تواند مرا از ازار دادن خودم به خاطر ترازنامه و یا خوشحالی کاذب خلاص کند .
1- من پیش راهنما می روم و این یعنی تمایل برای تغییر وبه راهنما اجازه می دهم به من کمک کند
2- ناصادقی با خود و دیگران از من رفع می شود و من زندگی صادقانه را یاد می گیرم
3- از انکار بیرون می ایم و پذیرش خودم و دیگران را بیشتر دارم.
4- نقش خودم را در زندگی پیدا می کنم ( در نواقص - مسشکلات - رنجش ها - روابط ....) یادمان باشد من تراز دیگران را در قدم 10 می گیرم تا نقش خودم را پیدا کنم
5- راهنما در بررسی ترازنامه من احساس همدردی با من می کند ، گمنامی مرا نمی شکند ، با من همراه است ، صادقانه به من کمک می کند و قضاوت وکنترل نمی کند
6- راهنما می تواند بر اساس شناختی که از من دارد سوالی را به سوالات ترازنامه اضافه کند تا رفتار خاصی را در من بسنجد .
1- من پیش راهنما می روم و این یعنی تمایل برای تغییر وبه راهنما اجازه می دهم به من کمک کند
2- ناصادقی با خود و دیگران از من رفع می شود و من زندگی صادقانه را یاد می گیرم
3- از انکار بیرون می ایم و پذیرش خودم و دیگران را بیشتر دارم.
4- نقش خودم را در زندگی پیدا می کنم ( در نواقص - مسشکلات - رنجش ها - روابط ....) یادمان باشد من تراز دیگران را در قدم 10 می گیرم تا نقش خودم را پیدا کنم
5- راهنما در بررسی ترازنامه من احساس همدردی با من می کند ، گمنامی مرا نمی شکند ، با من همراه است ، صادقانه به من کمک می کند و قضاوت وکنترل نمی کند
6- راهنما می تواند بر اساس شناختی که از من دارد سوالی را به سوالات ترازنامه اضافه کند تا رفتار خاصی را در من بسنجد .