امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اصول مهم روابط عمومی و اطلاع رسانی و رسانه ها
#2
روابط قوي داراي تداوم است. یک رابطه ي مداوم شامل گفتگوي متقابل و منطقی است. اگر تصمیم گرفتیم که الویت ما ایجاد رابطه با یک سازمان محلی است که به معتادان کمک می کند بنابراین پس از معرفی اولیه ، ما به تماس خود با آن سازمان ادامه می دهیم. ما بعد از جلسه ي معرفی اطلاعات دقیقی از NA در اختیار آنها قرار داده و به آن سازمان راه هاي معتبر جهت تماس با اعضاي اجتماع محلی NA ارائه می دهیم.  
پاسخ
 سپاس شده توسط مرجان ، ناظر2 ، ناظر9 ، حـمـیـد


پیام‌های داخل این موضوع
RE: اصول مهم روابط عمومی و اطلاع رسانی و رسانه ها - توسط امیر عباس.ک - ۱۳۹۹/۴/۳۱، ۰۸:۵۸ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان